A Szabadszállási Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pályázatkezelési ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Vármegye, 6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Feladatai:
- Figyeli az önkormányzatot és intézményeit érintő pályázatok megjelenését,
- Az aktuális pályázatokkal kapcsolatos ügyeket képviselő-testületi döntésre előkészíti,
- Elkészíti a pályázatokkal kapcsolatos beruházási okmányok tervezetét,
- Naprakészen vezeti a pályázati nyilvántartást,
- Részt vesz a közbeszerzési eljárások előkészítésében, lebonyolításában,
- Közreműködik a település pályázatainak megvalósításában,
- Végzi az esélyegyenlőségi jogok helyi megbízotti feladatokat:
-megteremti és erősíti a családbarát munkahelyi körülményeket,
-GYES-en GYED-en lévőkkel tartja a kapcsolatot,
-munkájával támogatja a nemek közötti egyenlőség megteremtését,
-az önkormányzat és intézményeinek akadálymentesítésének előrehaladását figyelemmel kíséri
-a nyugdíjasokat tájékoztatja az őket érintő eseményekről (találkozó, kirándulás, évzáró esemény)
-biztosítja az egyenlő bánásmódot az információk hozzáférését képzés esetén,
-a szervezet döntéshozói munkavállalói vagy közönsége számára évente esélyegyenlőségi képzést tart,
-Helyi esélyegyenlőségi program aktualizálását végzi, (5 évente újítani, 2 évente felülvizsgálni)
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés,
- közigazgatásban szerzett - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű önálló munkavégzés
- Kiváló szintű kommunikációs készség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklet szerinti önéletrajz
- az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a pályázó nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak, a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- pályázó nyilatkozata a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
2025. július 1.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pásztor Róbert Gézáné nyújt, a 76-558-006/108 telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Szabadszállási Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.) Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: pályázati ügyintéző
vagy
Elektronikus úton, Dr. Gáspárné dr. Bozóky Bernadett jegyző részére a
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának rendje:
A pályázatokról a Szabadszállási Polgármesteri Hivatal jegyzője, mint a kinevezés és munkáltatói jogok gyakorlója dönt. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 24.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.szabadszallas.hu - 2025. június 3.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2025. június 5.