Kedvezményezett neve: Szabadszállás Város Önkormányzata
Projekt címe: Szabadszállás Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Szerződött támogatásai összege: 6 944 798 Ft
Támogatási mértéke: 100 %
Projekt tartalmának bemutatása: Szabadszállás Város Önkormányzata az ASP projekt segítségével az Önkormányzati Hivatal egységes informatikai hátterére alapozott, központi adatkezelő rendszert vezet be. A kitűzött feladat végrehajtásához Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretén belül a Miniszterelnökség, mint támogató Szabadszállás Város Önkormányzatát támogatásban részesítette. Az alrendszerek tekintetében az adatminőség javítás valamint a migráció folyamatát külső erőforrás bevonásával valósítottuk meg. Az eszközbeszerzés során külső vállalkozó által leszállított eszközöket szereztünk be. A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során felülvizsgáljuk és az ASP rendszert kielégítően naprakésszé tesszük az Iratkezelési- és Információbiztonsági szabályzatát. Felülvizsgáltuk a szabályzatokat. A rendszer tesztelését és élesítését valamint a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság megteremtését alkalmazottaink bevonásával valósítjuk meg. Tevékenységeink végrehajtásának beszerzését közbeszerzési kötelezettség nem terhelte. A projekt keretein belül az alábbi feladatokat hajtjuk végre:
- keretrendszer bevezetése
- szakrendszerek zökkenőmentes kiszolgálása
- önkormányzati Adózási alrendszer törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladatok teljes körű ellátása céljából
- gazdálkodási alrendszert az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából
- iratkezelő rendszert a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében; ingatlanvagyon-kataszter rendszer a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítása
- a hagyatéki leltár rendszer az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtése
- az ipar kereskedelem rendszere az érintett helyi vállalkozások, törvényben nyilvántartásának vezetésére
- az önkormányzati települési portál rendszere az ügyfelek tájékoztatásának naprakésszé tétele érdekében, valamint az az elektronikus űrlap-szolgáltatás az elektronikus ügykezelés bevezetése érdekében
- ASP adatkörök és feladatok (a feladat minden esetben a vonatkozó jogszabálynak való megfelelés, azon adatok rögzítési lehetőségének megteremtése, amely alapján a feladat ellátásra kerül)
- gazdálkodási rendszer
- ASP adó és ipar-kereskedelmi szakrendszerekhez kapcsolódóan 3 ügytípus elektronizációja az ASP Hivatali Portál szolgáltatás bevezetésével
A megvalósítás részeként pályázó az ügyintézési folyamat szabályozását, az érintett ügyek űrlapjainak elkészítését vagy testreszabását, elektronikus ügyintézési segédlet elkészítését, illetve az ügyintézők elektronikus ügyintézési kompetencia fejlesztését, helyi rendelet alkotását, valamint az érintett állampolgárok és vállalkozások tájékoztatását végezzük el.
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2018.06.30.
A projekt azonosító szám: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00937